Обогаћени једносменски рад

АКТИВНОСТИ ОБОГАЋЕНОГ ЈЕДНОСМЕНСКОГ РАДА

НАЗИВ АКТИВНОСТИ ОПИС АКТИВНОСТИ НОСИОЦИ АКТИВНОСТИ
1. Предузетничка настава -предузимљива деца Препознавање могућности у школи и заједници да идеја буде претворена у активност. Оснаживање ученика да самостално доносе одлуке о изборима будућег образовања Јелена Тарајић

Миливојевић

2. Самостално учење ученика уз подршку наставника Учење може бити индивидуално или у паровима у уционици или библиотеци. Ученик поред сопственог материјала за учење може да користи и друге изворе који се налазе у библиотеци. На креативан начин ученику се пружа додатна подршка у савладавању градива. Тијана Иванковић
3.  Вуковци пишу за вас Стварања школског часописа, писање чланака, учествовање у стварању медијског садржаја. Тијана Иванковић
4. Писање уз помоћ знакова на путу и поред пута Развијање базичне писмености и писменог изражавања. Креативно писање, рад на дикцији и изражавању. Тијана Иванковић
5. Бирам спорт и игру, пусти бригу Часови тимских и појединачних спортова. Стимулисање правилног раста и развоја уз примену физичких вежби и активности. Развој и усавршавање моторичких способности.  Познавање основних врста спотрских активности, елемената и правила игре. Школски мини турнири и надметања. Тања Стојановић
6. Подршка развоју личности ученика Развој социјалних вештина и тимског рада ученика Драгана Матовић

– педагог

7. Једнаки, а различити Примена драмских техника у процесу сенсибилисања и оснаживања ученика за уважавање и поштовање различитости. Оспособљавање ученика, да радећи у тиму ефикасно и конструктивно учествују у активностима унапређења културе дијалога и побољшања школског етоса. Светлана Слијепчевић
8. Дарујем ти празнике Саставићемо календар празника и важних датума и договорити се на који начин их обележавамо (кратке представе, припрему трпезе, осликавање  одеће у духу празника, израду породичног стабла.… ) Од тренутка када нам се придружите, почињете да се дружите, забављате  и учите неке сјајне нове вештине! Драгана Пакић
9. Дечији креативни атеље Ученици ће моћи да своје идеје (у смислу избора материјала и самог предмета) реализују у оквиру ове слободне активности. Ова слободна активност ће бити у корелацији са другим слободним активностима. Татјана Живановић
10. Физика-наука и забава Teме које ће бити обухваћене су: кретање, топлотне појаве, светлост, звук, магнетне и електричне појаве…. Слободанка Мирковић
11. Не учим за оцене већ за живот Кроз разноврсне језичке активности ученици ће у пријатној атмосфери, заједно једни од других да уче, истражују и буду креативни на енглеском језику, да овладају комуникативним способностима и стекну знање за цео живот. Марија Маринковић
12. Проговори да видим ко си Оснаживање ученика за јавни наступ . Смањивање треме као главне препреке за јасно и разговетно причање. Изграђивање самопоуздања . Неговање љубави према матерњем језику кроз боље познавање језика. Неговање беседништва. Данијела Петковић
13. Наша мала позорница Неговање говорне и сценске културе ученика. Развијање природности  израза и сценског наступа и креативности. Љиљана Влаховић
14. Научна експедиција у свет биологије и хемије Експериментисање у природним наукама, извођење експеримената, промоција науке у школи Ирена Миланковић
15. Математика као игра Решавање математичких проблема кроз игру и забаву, логичке и комбинаторне активности и помоћу задатака за изоштравање ума Слађана Бошковић
  Подршка ученицима Кориговање говорно језичких поремећаја, вежбање грубе и фине моторике кроз креативност и покрет Бојана Тешић
Реч - две

У предању мештана Степојевца сачуван је податак да је школа у Степојевцу постојала око 1850. године. Име Вука Караџића  школа је понела 1952/53. године, а 26. октобар слави се као Дан школе.

Пратите нас
Наши подаци

© ОШ "Вук Караџић Степојевац" Сва права задржана | Веб дизајн Плетисанак