АКТИВНОСТИ ОБОГАЋЕНОГ ЈЕДНОСМЕНСКОГ РАДА
НАЗИВ АКТИВНОСТИ | ОПИС АКТИВНОСТИ | НОСИОЦИ АКТИВНОСТИ | |
1. | Предузетничка настава -предузимљива деца | Препознавање могућности у школи и заједници да идеја буде претворена у активност. Оснаживање ученика да самостално доносе одлуке о изборима будућег образовања | Јелена Тарајић
Миливојевић |
2. | Самостално учење ученика уз подршку наставника | Учење може бити индивидуално или у паровима у уционици или библиотеци. Ученик поред сопственог материјала за учење може да користи и друге изворе који се налазе у библиотеци. На креативан начин ученику се пружа додатна подршка у савладавању градива. | Тијана Иванковић |
3. | Вуковци пишу за вас | Стварања школског часописа, писање чланака, учествовање у стварању медијског садржаја. | Тијана Иванковић |
4. | Писање уз помоћ знакова на путу и поред пута | Развијање базичне писмености и писменог изражавања. Креативно писање, рад на дикцији и изражавању. | Тијана Иванковић |
5. | Бирам спорт и игру, пусти бригу | Часови тимских и појединачних спортова. Стимулисање правилног раста и развоја уз примену физичких вежби и активности. Развој и усавршавање моторичких способности. Познавање основних врста спотрских активности, елемената и правила игре. Школски мини турнири и надметања. | Тања Стојановић |
6. | Подршка развоју личности ученика | Развој социјалних вештина и тимског рада ученика | Драгана Матовић
– педагог |
7. | Једнаки, а различити | Примена драмских техника у процесу сенсибилисања и оснаживања ученика за уважавање и поштовање различитости. Оспособљавање ученика, да радећи у тиму ефикасно и конструктивно учествују у активностима унапређења културе дијалога и побољшања школског етоса. | Светлана Слијепчевић |
8. | Дарујем ти празнике | Саставићемо календар празника и важних датума и договорити се на који начин их обележавамо (кратке представе, припрему трпезе, осликавање одеће у духу празника, израду породичног стабла.… ) Од тренутка када нам се придружите, почињете да се дружите, забављате и учите неке сјајне нове вештине! | Драгана Пакић |
9. | Дечији креативни атеље | Ученици ће моћи да своје идеје (у смислу избора материјала и самог предмета) реализују у оквиру ове слободне активности. Ова слободна активност ће бити у корелацији са другим слободним активностима. | Татјана Живановић |
10. | Физика-наука и забава | Teме које ће бити обухваћене су: кретање, топлотне појаве, светлост, звук, магнетне и електричне појаве…. | Слободанка Мирковић |
11. | Не учим за оцене већ за живот | Кроз разноврсне језичке активности ученици ће у пријатној атмосфери, заједно једни од других да уче, истражују и буду креативни на енглеском језику, да овладају комуникативним способностима и стекну знање за цео живот. | Марија Маринковић |
12. | Проговори да видим ко си | Оснаживање ученика за јавни наступ . Смањивање треме као главне препреке за јасно и разговетно причање. Изграђивање самопоуздања . Неговање љубави према матерњем језику кроз боље познавање језика. Неговање беседништва. | Данијела Петковић |
13. | Наша мала позорница | Неговање говорне и сценске културе ученика. Развијање природности израза и сценског наступа и креативности. | Љиљана Влаховић |
14. | Научна експедиција у свет биологије и хемије | Експериментисање у природним наукама, извођење експеримената, промоција науке у школи | Ирена Миланковић |
15. | Математика као игра | Решавање математичких проблема кроз игру и забаву, логичке и комбинаторне активности и помоћу задатака за изоштравање ума | Слађана Бошковић |
Подршка ученицима | Кориговање говорно језичких поремећаја, вежбање грубе и фине моторике кроз креативност и покрет | Бојана Тешић |