ПРОЈЕКАТ „Заједница практичара за социјално – емоционално учење у функцији подршке развоју личности ученика/ица”
Пројекат „Заједница практичара за социјално – емоционално учење у функцији подршке развоју личности ученика/ица” реализује ЦИП – Центар за интерактивну педагогију у сарадњи са организацијама Childhood Education International уз подршку Министарства просвете. Реализацију пројекта подржава John Templeton Foundation.
Трајање пројекта: две године.
Циљ пројекта: унапређивање компетенција наставника за спровођење пракси развоја социјално – емоционалног учења у функцији подршке развоју личности ученика/ица.
У пројекту, поред наше школе, учествују још четири основне школе из Србије.
Пројекат, у складу са Стратегијом развоја образовања и васпитања у Републици Србији до 2030. године, доприноси остваривању посебних циљева Стратегије у вези са унапређивањем подршке развоју личности ученика/ица, те инклузивности и васпитне улоге образовних установа.
Очекивани исходи пројекта:
- Запослени у пет основних школа су оснажени да интегришу социјално-емоционално учење у своју праксу, шире је и унапређују у сарадњи са другим школама
- Родитељи боље разумеју важност социјално-емоционалног учења и заједно са школом планирају и спроводе активности у функцији подршке развоју личности детета
- Смањене предрасуде и унапређено разумевање ученика о социјалној правди и инклузији кроз критичко промишљање
Свака школа, учесница пројекта, ће добити грант у износу од 3.000 америчких долара у динарској противвредности, намењених за реализацију активности са ученицима и родитељима.